hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|فراخوان اعزام مشمولان در مرداد ماه 1398

قم|فراخوان اعزام مشمولان در مرداد ماه 1398

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم از اعزام مشمولان داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم،ديپلم و زير ديپلم در مرداد ماه 1398 خبر داد

 سرهنگ "ولی ترابی" در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران از قم، اظهارداشت: کليه مشمولان غائب و غيرغائب داراي مدرک تحصيلي فوق ديپلم، ديپلم وزير ديپلم که اعزامي مرداد ماه 1398 مي باشند مي بايست راس ساعت 7صبح روز شنبه 19 مردادماه در محل معاونت وظيفه عمومي فرماندهی انتظامی استان به آدرس(قم حدفاصل عوارضي "قم-کاشان" و عوارضي "قم-تهران"، بعد از اداره راه وشهرسازي، معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان قم)حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازي اعزام شوند.

وی گفت: باتوجه به عدم ارسال پستي برگه اعزام به خدمت و اينكه برگه معرفي نامه مشمولان به مراكزآموزشي ازطريق دفاتر خدمات الکترونيک انتظامي (پليس+10) صادرمي شود، آن دسته از مشمولاني که به هر دليل تاکنون موفق به دريافت برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح نشده اند، جهت دريافت معرفي نامه مي توانند به يکي ازدفاترمذکور مراجعه نمايند.

سرهنگ ترابی افزود: همچنين مشمولاني که اعزام آنان به صورت حضوري ومراجعه مستقيم به آدرس مشخص شده مرکزآموزش، در برگه محل مراجعه خود مي باشد، مي بايست برابر تاريخ وساعت اعلامي در مراکزآموزش حاضر شوند.

وی تاکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل هاي تعيين شده غيبت محسوب شده و برابر ماده 58 قانون خدمت وظيفه عمومي،محروميت هاي اجتماعي را براي مشمولان در بر خواهد داشت.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: کليه مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبيل برگ آماده به خدمت، برگ واکسيناسيون و برگ معرفي نامه مشمولان به مراکز آموزش نيروهاي مسلح و ساير مدارک مورد نياز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد